top of page
  • Writer's pictureMartina Klarić

Ja te poštujem. Ja te pazim. Značiš mi!

Povodom Dana ružičastih majica imali smo radionicu Ja te poštujem. Ja te pazim. Značiš mi! Učenici su se podijelili u četiri skupine izvlačeći papiriće na kojima su bili nacrtani znakovi koji su određivali pripadnost skupini. Jedan učenik sjedi u sredini okrenut leđima ostatku skupine i sluša dok mu ostali govore što kod njega/nje vole, zašto je zanimljiv/a, vrline... Nakon što su se svi izredali slijedio je razgovor; kako vam se svidjelo slušati pozitivne komentare? Izrada "Sretnog stabla". Na post it papiriće u dvije boje napisali su kako su se osjećali tijekom aktivnosti; dok su govorili pozitivne komentare i dok su slušali pozitivne komentare.“Sretno stablo” bit će na vidljivom mjestu u razredu kao podsjetnik na ugodne emocije koje imamo kada smo pozitivni i puni podrške i prijateljstva jedni prema drugima. Odgledali smo TV reportažu Odlučno NE! i razgovarali o odgledanom. Što možemo napraviti ako vidimo nasilje? Što možemo napraviti ako smo mi žrtve nasilja? Upoznali smo se s filozofijom afričkih plemena UBUNTU i koja je to po njima " najljepša kazna na svijetu".


20 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page